مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 00:122022-01-24سياسي

امامزادگان محل نشر مهارت اسلام و تقویت اخلاق در جامعه هستند


معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: همه مردم چه اهل تسنن و چه تشیع به امامزادگان و حرم های امامان ارادت خاص دارند و این امامزادگان محل نشر مهارت اسلام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، غلامرضا عادل شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه کنگره ملی یحیی بن زید (ع) در امامزاده یحیی بن زید (ع) اظهار کرد:  امامزادگان در هر منطقه بمانند ستارگان بوده که نورافشانی کرده و مسیر را به مردم نشان می دهند، علاوه بر اینها امروزه امامزادگان قطب فرهنگی و پایگاه اجتماعی برای رسیدگی به مشکلات اجتماعی مردم هستند.

وی تصریح  کرد: یکی از وظایف سازمان اوقاف معرفی و شناساندن این امامزادگان در داخل و خارج از کشور بوده و در این راستا برنامه های مختلفی در قالب همایش های علمی و کنگره برگزار شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  ادامه داد: دستاورد برگزاری چنین همایش ها و کنگره ها، تولید آثار علمی، بررسی و پژوهش در معرفی بیشتر این امامزادگان خواهد بود که به عنوان گنجینه در دسترس پژوهشگران و سایر علاقمندان قرار می گیرد.

وی بیان کرد: امروز نسل پیامبر اکرم (ص) برعکس دشمنان که او را ابتر می نامیدند پر برکت بوده که تجلی آن در همین امامزادگان که فرزندان ایشان هستند، مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامزادگان محل نشر مهارت اسلام و تقویت اخلاق در جامعه هستند

امامزادگان محل نشر مهارت اسلام و تقویت اخلاق در جامعه هستند