مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 00:122022-01-24بين الملل

تماس وزیران خارجه امارات و روسیه درپی حمله ابوظبی


وزیران امور خارجه امارات و روسیه در تماسی تلفنی، حملات اخیر انصارالله علیه امارات و راه های پایان بحران در یمن را مورد بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات امروز دوشنبه در تماس تلفنی با سرگیی لاوروف همتای روسی خود حملات اخیر جنبش انصارالله علیه امارات و راه های پایان بحران در یمن را مورد بحث و بررسی قرار داد.

دو طرف همچنین راه های تقویت همه جانبه روابط میان روسیه و امارات و راهکار های اجرایی شدن توافق های پیشین میان دوکشور را بررسی کردند.

وزیران امور خارجه روسیه و امارات در این تماس همچنین به جزییات تحولات یمن و حملات دامنه دار جنبش انصارالله به زیرساخت های امارات پرداختند.

دو طرف تاکید کردند که پایان نزاع در یمن راه حل نظامی نداشته و باید یک روند سیاسی فراگیر در سریع ترین زمان ممکن از طریق مذاکره میان همه نیرو های سیاسی و جریان های دینی و منطقه ای با در نظر گرفتن منافع یمن در دستور کار قرار بگیرد.

لاوروف و بن زاید همچنین بر ادامه همکاری ها در جهت حل بحران یمن و دیگر مسائل سیاست خارجی از طریق نهاد های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس وزیران خارجه امارات و روسیه درپی حمله ابوظبی

تماس وزیران خارجه امارات و روسیه درپی حمله ابوظبی