مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 22:422022-01-24اقتصادي

سفیر ژاپن: خوزستان مهم برای سرمایه گذاری است


سفیر ژاپن در ایران با تاکید بر این که استان خوزستان از منابع انرژی زیادی برخوردار است گفت: خوزستان برای ژاپن استانی بسیار مهم در امر تعاملات و سرمایه گذاری به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا “کازو توشی آیکاوا” روز دوشنبه در دیدار با آقارضا فتوحی، معاون اقتصادی استاندار خوزستان در محل استانداری خوزستان هدف خود از سفر به استان خوزستان را بازدید از مناطق مختلف این استان عنوان کرد و افزود: در این سفر ظرفیت های مختلف خوزستان از نزدیک بررسی می شود.

سفیر ژاپن در ایران همچنین از گسترش روابط 2 کشور ژاپن و ایران استقبال کرد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان نیز در این دیدار گفت: با توجه به برخورداری استان خوزستان از ظرفیت های مختلف در عرصه های نفت، گاز، آب امیدواریم شاهد حضور بیشتر سرمایه گذاران ژاپنی در این استان باشیم.

آقارضا فتوحی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای بازدید سفیر ژاپن در ایران از برخی نقاط استان بیان کرد: این بازدید آشنایی بیشتر طرف ژاپنی با پتانسیل های استان را به دنبال دارد و زمینه برای تعامل بیشتر با توجه به استعداد های بالقوه خوزستان را فراهم می آورد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان نسبت به وجود بستر لازم برای همکاری در حوزه های مختلف شامل آب و برق، گاز، کشاورزی، شیلات، صنعت و تکنول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ژاپن: خوزستان مهم برای سرمایه گذاری است

سفیر ژاپن: خوزستان مهم برای سرمایه گذاری است