مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 22:372022-01-24اقتصادي

استاندار قم از امیدهایش برای توسعه صادرات استان نوشت


مقوله توسعه صادرات در قم به عنوان استانی سرشار از ظرفیت های غنی صادراتی بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و شاهد برداشته شدن قدم ها و تلاش های خوبی در این زمینه هستیم.

- سید محمد تقی شاهچراغی درپیامی به همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قم در سال 1400 ، آورده است: صادرات به عنوان موتور محرکه تولید و اشتغال و عامل رونق وپویایی اقتصاد ملی، همواره نقش کلیدی را در افزایش سهم کشور در عرصه مهم و رقابتی تجارت جهانی و تحکیم و تقویت بنیان های اقتصادی میهن عزیزمان داشته است.

پیام حاکیست: گسترش صادرات غیر نفتی با هدف کاهش اتکاء درآمدهای ملی، به نفت و دوری از خام فروشی، یکی از مهم ترین سیاست های کلان اقتصادی کشور در طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و شرایط کنونی کشور و چالش ها و تهدیدهای پیش روی اقتصاد ملی ازجمله تحمیل تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه، لزوم برنامه ریزی برای رسیدن به این هدف مهم و استراتژیک را، بیش از پیش ضروری ساخته است.

دربخش دیگری از این پیام آمده است: بدون شک در شرایط فعلی، راهکار برون رفت از مشکلات فعلی اقتصاد کشور و دستیابی به افق های روشن در این حوزه از جمله حل مسأله بیکاری و رکود ناشی از تورم، ایجاد اشتغال مولد و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه ، در گرو توجه به صادرات منهای نفت و عملیاتی کردن سیاست های کلی اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم از امیدهایش برای توسعه صادرات استان نوشت

استاندار قم از امیدهایش برای توسعه صادرات استان نوشت