مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 22:122022-01-24اقتصادي

اجرای پروژه های راهسازی شادگان از ادعا تا واقعیت!


در حالی که عملیات اجرایی محورهای مواصلاتی بوزی-گرگر و شادگان-منصوره توسط پیمانکار رها شده اما راه و شهرسازی مدعی اجرای پروژه ها طبق زمان بندی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شادگان، سالهاست برخی از محورهای مواصلاتی در مناطق شهری و روستایی شهرستان شادگان (محور بوزی-گرگر و محور شادگان-منصوره) خسارت ها و تلفات جانی متعددی را به دنبال داشته است و علیرغم روند رو به رشد تصادفات در این محورها و ضایع شدن و اتلاف سرمایه های استان اما در ترمیم و بازسازی آن ها همچنان تعلل می شود.

این در حالی است که تخصص به موقع اعتبارات مورد نیاز در جهت بهبود جاده ها ضمن اینکه سبب کاهش هزینه در جهت صدمات ناشی از زیانهای اقتصادی تصادفات می شود، گاهاً این هزینه ها کمتر از هزینه صرف شده در جهت جبران زیانهای وارده به خانواده های فوتی یا جرحی تصادف است.

مهمدی کرتلایی بخشدار مرکزی شادگان در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس، با تاکید بر نامناسب بودن راه های مواصلاتی محور بوزی-گرگر و محور شادگان-منصوره از توابع بخش مرکزی، اظهار کرد: چندین سال است که با پیگیری مسؤولان استانی و شهرستانی اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی و ترمیم این محور تعیین و مقر شد در اسراع وقت عملیات اجرایی آن آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های راهسازی شادگان از ادعا تا واقعیت!

اجرای پروژه های راهسازی شادگان از ادعا تا واقعیت!