مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 21:172022-01-24سياسي

توزیع بسته های درمانی و دارویی به مبلغ 30 میلیارد ریال در بوشهر


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از توزیع بسته های درمانی و دارویی به مبلغ 30 میلیارد ریال در استان طی سال جاری خبر داد.

- ، محمد تقی ایرانی عصر دوشنبه در مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: امدادگران هلال احمر در همه عرصه ها خدمات گسترده و ارزشمندی را ارائه می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: جمعیت هلال احمر نقش مهمی در خدمات رسانی به آسیب دیدگان و نیازمندان دارد و در این راستا در شرایط کرونایی نقش مهمی ایفا کرد.

وی با اشاره به توزیع 1.

8 میلیارد تومان بسته معیشتی از سوی جمعیت هلال احمر استان به نیازمندان خاطر نشان کرد: در این راستا امسال 3 میلیارد تومان بسته های حمایتی درمانی و دارویی میان نیازمندان استان بوشهر توزیع شده و خدمات آنان درخور تحسین است.

ایرانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: باید از مادران شهدا که پرورش دهنده شیر مردان عرصه نبرد یاد کنیم چراکه رشادت شهدا و اقتدار ایران اسلامی مدیون مادران شهدا هستیم.

وی با اشاره به الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) و استفاده از سبک زندگی ائمه طهارت (ع) افزود: استفاده از سبک زندگی زهرا اطهر (س) و زندگی فاطمه گونه یک ضرورت است تا دختران به سبک و الگوپذیری از آن بانوی بزرگ را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های درمانی و دارویی به مبلغ 30 میلیارد ریال در بوشهر

توزیع بسته های درمانی و دارویی به مبلغ 30 میلیارد ریال در بوشهر