مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 21:122022-01-24سياسي

مدیر جهادی دارای اخلاق فردی و اجتماعی اسلامی است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: یک مدیر جهادی، فساد ستیز، عدالت محور، دلسوز، وقت نشناس برای خدمت به مردم و دارای اخلاق فردی و اجتماعی اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صالح آباد، سید هادی طباطبایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم تکریم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان صالح آباد اظهار کرد: یک مدیر جهادی، فساد ستیز، عدالت محور، دلسوز، وقت نشناس برای خدمت به مردم و دارای اخلاق فردی و اجتماعی اسلامی است.

وی افزود: تلاش کردیم مدیران و فرماندارانی توانمند، جهادی، متخصص، مرد میدان عمل و فساد ستیز و بر اساس شعار ریاست محترم جمهوری انتخاب کنیم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: باید شناسایی ظرفیتها، منابع، پتانسیل ها به خصوص حوزه معادن در شهرستان صالح آباد انجام شود و امیدواریم با همراهی مردم شهرستان شاهد شکوفایی، توسعه و رشد شهرستان صالح آباد باشیم.

وی اظهار کرد: شعار دولت سیزدهم  فسادستیزی و اخلاق مداری می باشد و در حال حاضر فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم که در واقع بالاترین عبادت است مهیا شده است و باید این فرصت خدمت به دست آمده را که خیلی زود نیز از دست می رود، غنیمت بشماریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جهادی دارای اخلاق فردی و اجتماعی اسلامی است

مدیر جهادی دارای اخلاق فردی و اجتماعی اسلامی است