مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 20:572022-01-24اقتصادي

مزیت فروش املاک در بورس کالا چیست؟


عرضه املاک شهرداری تهران در بورس کالا باعث کاهش هزینه های طرفین برای سپرده گذاری معامله، کوتاه شدن زمان عرضه، سرعت بالا و سهولت انجام معامله و از همه مهمتر افزایش شفافیت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، بر اساس اظهارات مدیران شهرداری تهران این سازمان می خواهد در راستای مولد سازی دارایی های خود، املاک مازادش را در بورس کالا عرضه کند.

موضوع عرضه املاک در بورس در سال های گذشته هم چندین بار درباره اموال مازاد دولت مطرح شده بود اما نهایتا اتفاقی در این زمینه رخ نداد اما این بار به نظر می رسد شهرداری تهران برنامه ای جدی برای محقق شدن این مهم دارد.

شهرداری پیش از این از روش های زمان بر و غیر شفاف مانند استفاده از کارگزاری ها، فروش نقدی و مزایده برای واگذاری املاک خود استفاده می کرد که امکان بروز فساد و تخلف در آنها وجود داشت.

ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصادی شهری شهرداری تهران، در این باره گفت: معاملات در بورس کالا به عنوان تالار شیشه ای برای مردم قابل رصد و کاملا شفاف است و همچنین روند معاملات نیز با سرعت و سهولت بیشتر انجام می گیرد، از این رو برای فروش املاک شهرداری تهران به بورس کالا وارد می شویم.

وی در تشریح مولدسازی اموال غیر منقول و املاک شهرداری اظهار داشت: اصطلاح مولدسازی دارایی های غیر منقول حدود 7 تا 8 سالی است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت فروش املاک در بورس کالا چیست؟

مزیت فروش املاک در بورس کالا چیست؟