مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-24سياسي

توسعه پایدار سواحل از اولویت های اصلی وزارت راه و شهرسازی است


وزیر راه و شهرسازی در پیامی به پنجمین کنفرانس بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس توسعه پایدار سواحل کشور را از مهم ترین اولویت های این وزارتخانه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رییس جمهوری را بر توسعه سواحل مکران مورد توجه قرار داد.

وزیر راه و شهرسازی در این پیام با اشاره به وجود ذخایر عظیم دریا در سواحل ایران، ظرفیت بنیادی ایران را در این زمینه، فراهم کردن دسترسی کشورهای آسیای میانه به آب های آزاد بر فراهم شدن این مهم با ایجاد زیرساخت های حمل و نقل در کشور تاکید کرد.

وی سیاست وزارت متبوعش را توسعه حمل و نقل ریلی و دریایی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که کنفرانس مزبور بتواند در ارائه راهکارهای علمی و اجرایی در این زمینه، کمک کار این وزارتخانه باشد.

در ادامه این کنفرانس مهدی رهنما دبیر علمی پنجمین کنفرانس بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس هم با ارائه گزارشی از فرایند برگزاری این کنفرانس که با همکاری استادان بیش از 50 دانشگاه کشور انجام گرفته است، از وصول بیش از 100 مقاله در دبیرخانه کنفرانس و پذیرش حدود 30 عنوان از این تعداد برای ارائه در کنفرانس به صورت سخنرانی خبر داد.

معاون وزیر راه: راه آهن بندرعباس-آستارا تکمیل شود، حجم بار بنادر به 20 میلیون تن می رسد همچنین شهریار افندی زاده سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در سخنانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پایدار سواحل از اولویت های اصلی وزارت راه و شهرسازی است

توسعه پایدار سواحل از اولویت های اصلی وزارت راه و شهرسازی است