مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-24اقتصادي

کشف کالای قاچاق میلیاردی در شهرستان بهار


فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 550 میلیارد ریال در 9 ماهه گذشته در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش، سرهنگ بزرگعلی نوری در تشریح این خبر گفت: با اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سر لوحه قرار دادن شعار سال تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها و برنامه های مدون در این راستا، انتظامی شهرستان با استفاده از تمام توان و مشارکت و همدلی خوب مسئولان و مردم عزیز شهرستان بهار، در 9 ماهه گذشته از سال جاری محموله های قابل توجهی انواع کالای قاچاق به ارزش 550 میلیارد ریال را کشف کردند.

وی افزود: در رابطه با کشف کالای قاچاق، 85 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و برابر قانون و مقررات با آنها برخورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: شهرستان بهار به لحاظ موقعیت جغرافیایی دروازه استان همدان به سمت استان های غربی محسوب می شود که به تبع آن، تردد کالای قاچاق در این حوزه انتظامی جز جرایم شاخص بوده که با تدوین برنامه های مشخص و عملیاتی در این رابطه، خوشبختانه 77 درصد کشفیات کالای قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که باید با آگاهی بخشی به مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق میلیاردی در شهرستان بهار

کشف کالای قاچاق میلیاردی در شهرستان بهار