مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-24اقتصادي

36 تٌن فرآورده خام دامی فاسد در شهرستان طرقبه شاندیز معدوم شد


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان طرقبه شاندیز از کشف و معدوم سازی 36 تن فرآورده های خام دامی فاسد در این شهرستان و ارجاع 190 مورد به مراجع قضایی خبر داد.

- علیرضا قدرتی، رییس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز در تشریح این خبر بیان کرد: بازرسان شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در 10 ماه گذشته در بازرسی از واحدهای عرضه و فروش فرآورده های خام دامی این شهرستان مقدار 36 تٌن و 702 کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف را شناسایی و ضبط کردند.

     قدرتی تصریح کرد: فرآورده های خام دامی کشف شده با رعایت کامل مقررات بهداشتی و درمانی، در کوره پخت کشتارگاه معدوم سازی و از ورود آنها به بازار و سفره غذایی شهروندان جلوگیری شد.

  وی بیان تاکید کرد: طی 10 ماهه امسال هزار و 797 مورد از واحد های توزیع، نگهداری، بسته بندی و عرضه فرآورده های خام دامی بازدید شد که بر اساس این بررسی ها بیش از 36 تٌن از فرآورده های موجود غیرقابل مصرف شناسایی و ضبط و 190  مورد نیز به مراجع قضایی ارجاع شد.

  قدرتی ضمن تاکید بر خرید فرآورده های خام دامی خوراکی از مراکز عرضه معتبر اظهار کرد:  شهروندان گرامی ضمن خرید از مراکز معتبر نسبت به تاریخ تولید و انقضاء روی بسته بندی توجه کرده و در صورت موارد مشکوک و یا تخلف با تلفن 35511553 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 تٌن فرآورده خام دامی فاسد در شهرستان طرقبه شاندیز معدوم شد

36 تٌن فرآورده خام دامی فاسد در شهرستان طرقبه شاندیز معدوم شد