مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-24سياسي

کتاب آموزش فارسی برای فرزندان ایرانی مقیم خارج از کشور چاپ می شود


شورای عالی ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه و بنیاد سعدی برای پاسخ به نیاز خانواده های ایرانی مقیم خارج از کشور به آموزش زبان فارسی به فرزندانشان کتاب منتشر می کنند.

- به نقل از روابط عمومی بنیادسعدی، غلامعلی حداد عادل به همراه معاون و مدیران بنیاد سعدی میزبان علیرضا بیگدلی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امورخارجه و مالکی مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امورخارجه بود و درباره نیازهای آموزشی از جمله کتاب و نرم افزار برای آموزش فارسی به فرزندان ایرانی خارج از کشور بحث و تبادل نظر شد.

حدادعادل در ابتدا با ابراز خرسندی نسبت به فعالیت مجدد شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و همچنین عضویت بنیاد سعدی در این شورا گفت: تصمیم داریم با همکاری شما مسیر کاری جدیدی برای آموزش فارسی به فرزندان خارج از کشور در بنیاد شروع کنیم تا پاسخگوی این نیاز در خانواده های ایرانی خارج از کشور باشیم.

رییس بنیاد سعدی از آمادگی بنیاد برای نوشتن کتاب های مخصوص فرزندان ایرانی مقیم خارج از کشور ، تربیت معلم و برنامه برای فعالیت های آموزشی در فضای مجازی در سطح جهان گفت: کتاب نوشتن برای ایرانی و غیر ایرانی اقتضاء خاص دارد، برای این منظور نیاز به اطلاعات کلاس های مدارس ایرانی خارج از کشور و کتاب هایی که در آنها تدریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب آموزش فارسی برای فرزندان ایرانی مقیم خارج از کشور چاپ می شود

کتاب آموزش فارسی برای فرزندان ایرانی مقیم خارج از کشور چاپ می شود