مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-24اجتماعي

45 هزار متر مربع از جداره های شهری بازپیرایی شد


شهردار منطقه 10 از آراسته شدن بیش از 45 هزار متر مربع از جداره های شهری این منطقه با اجرای عملیات نقاشی دیواری و بازپیرایی خبر داد.

- ، رضا شرفی از آراسته شدن بیش از 45 هزار متر مربع از جداره های شهری منطقه 10 با اجرای عملیات نقاشی دیواری و بازپیرایی خبر داد و با اشاره به قرارگیری منطقه 10 در یکی از محدوده های بافت ریزدانه شهری و هم جواری این منطقه با بزرگراه های یادگار امام (ره) و شهید نواب صفوی و خیابان های پرترددی چون آزادی و قزوین که منجر به آلودگی و تخریب بالای جداره های شهری می شود، گفت: در راستای اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر در 25 هزار مترمربع از جداره های منطقه در طرح کوچه دوستی رنگ آمیزی و جداره سازی صورت پذیرفت.

شهردار منطقه 10 در ادامه به اهمیت تأثیرات رنگ، طرح ها و رنگ های مناسب، خلاق و مطلوب در زیباسازی محیطی شهر و ایجاد شور و نشاط در ذهن شهروندان اشاره کرد و از بازسازی و ترمیم 15 هزار مترمربع نقاشی دیواری خبر داد.

وی رسیدگی به جداره های شهری و بافت فرسوده را یکی از دغدغه های اصلی این منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: بر این اساس در این راستا طرح های ویژه دیگری نیز در دست اقدام دارد تا علاوه بر هویت بخشی، کیفیت فضاهای شهری نیز بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 هزار متر مربع از جداره های شهری بازپیرایی شد

45 هزار متر مربع از جداره های شهری بازپیرایی شد