مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-24اقتصادي

درآمد و اشتغال تویسرکان متکی به کشاورزی است


فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه درآمد و اشتغال این شهرستان بر پایه کشاورزی و دامداری استوار است، خواستار تقویت حمایت ها در این عرصه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین افشاری دوشنبه در دیدار با نماینده یکی از شرکت های خصوصی در این شهرستان و مسئولین برنامه ریزی و جهادکشاورزی استان همدان بیان کرد: تویسرکان در زمینه های مختلف دارای ظرفیت بالای است که با سرمایه گذاری در این شهرستان می توان باعث رشد و توسعه آن شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه سرمایه نیاز به امنیت و بازدهی دارد و فرهنگ غنی مردم تویسرکان و مشارکت آنان در عرصه های مختلف از جمله امنیت خدا را شکر، آرامش و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در این دیار فراهم است، تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان تویسرکان آمادگی کامل را جهت همکاری با تیم سرمایه گذار گلرنگ و عزیزان سرمایه گذار دیگر مجموعه ها را دارند.

فرماندار شهرستان تویسرکان در ادامه بابیان اینکه با توجه به اینکه غالب جمعیت شهرستان تویسرکان را روستاییان تشکیل می دهند، متذکر شد: درآمد و اشتغال این شهرستان بر پایه کشاورزی (باغات گردو، صنایع تبدیلی گردو) و دامداری استوار است.

افشای خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی از این قشر زحمتکش باید به طور جدی در دستور کار مسئولین و متولیان امر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد و اشتغال تویسرکان متکی به کشاورزی است

درآمد و اشتغال تویسرکان متکی به کشاورزی است