مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-24اقتصادي

70 درصد زوجین قزوینی که تصمیم به طلاق می گیرند در رده سنی 20 تا 30 سال قرار دارند


مدیر کارشناسی سامانه تصمیم در قزوین گفت: 70 درصد زوجینی که به سامانه تصمیم مراجعه می کنند در رده سنی 20 تا 30 سال قرار دارند؛ تنها 30 درصد طلاق ها در قزوین در بین افراد 30 سال به بالا اتفاق می افتد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرحناز نظری مدیر کارشناسی سامانه تصمیم در قزوین در میزگرد بررسی اصلی ترین دلایل طلاق در این استان اظهار کرد: در سامانه تصمیم طلاق از جنبه های مختلف بررسی می شود، 70 درصد طلاق ها که در سامانه تصمیم ثبت می شود توافقی است، علل طلاق در ماه های مختلف سال همچنین در شهرستان ها متفاوت است اما به صورت کلی می توان گفت سه علت اصلی طلاق در استان قزوین به ترتیب فراوانی شامل اعتیاد، عدم مسئولیت پذیری و بی وفایی است.

وی افزود: علت طلاق در هر شهرستان ماه به ماه تفاوت دارد برای مثال در شهرستان تاکستان 9 ماهه اول سال بیشترین فراوانی طلاق ها به دلیل اختلالات خلقی، عدم مسئولیت پذیری و کم بودن آستانه تحمل است.

نظری ادامه داد: در حال حاضر 60 درصد افرادی که در قزوین تقاضای طلاق دارند فرزندی ندارند، این آمار در شهرستان آبیک 62 درصد، در شهرستان بویین زهرا 47 درصد، در شهرستان البرز و آوج نیز 22 درصد است.

وی بیان کرد: 70 درصد زوجینی که به سامانه تصمیم مراجعه می کنند در رده سنی 20 تا 30 سال قرار دارند؛ تنها 30 درصد طلاق ها در قزوین در بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد زوجین قزوینی که تصمیم به طلاق می گیرند در رده سنی 20 تا 30 سال قرار دارند

70 درصد زوجین قزوینی که تصمیم به طلاق می گیرند در رده سنی 20 تا 30 سال قرار دارند