مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-24اقتصادي

آیا به مکمل ها اعتماد دارید؟


ــلنامه علــمی، فرهــنگی ورزشی «ایســـاتیس» در شماره 18 خود به بررسی موضوع «آیا به مکمل ها اعتماد دارید؟» و « تاثیرات مثبت و منفی ویروس کرونا بر صنعت ورزش» پرداخته است.

- فصــــلنامه علــمی، فرهــنگی ورزشی ایســـاتیس در شماره 18 خود به بررسی موضوع آیا به مکمل ها اعتماد دارید؟ و تاثیرات مثبت و منفی ویروس کرونا بر صنعت ورزش پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، امروزه ترکیبات انرژی زای متعددی وجود دارند که با ادعای موثر بودن در بازار عرضه می شود.

حتی می توان مکمل های آمینه و حتی ویتامینی، اسید های چرب، اسیدهای کربوهیدرات ها را نیز در این دسته به شمار آورد ولی این ترکیبات با وجودی که برای فعالیت های عادی بدن و مکانیسم های فیزیولوژیک و بیوشیمیایی بدن لازم هستند، ولی شواهدی وجود ندارد که مصرف بیش ازاندازه آن توانایی ورزشی خاصی برای ورزشکار همراه داشته باشد.

مکمل های ورزشی نمی توانند جایگزین یک رژیم غذایی سالم شوند، اما بسته به نوع و شدت فعالیت ورزشی ممکن است برخی از آنها مفید باشند که این مکمل ها باعث می شود تمرینات مداوم و فشرده تر با ارتقاء بهبود بین جلسات تمرین و افزایش عملکرد رقابتی انجام شود.

اما به علت عدم تحقیقات کامل بر این مکمل ها، برخی از آن ها ممکن است برای ورزشکاران مضر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا به مکمل ها اعتماد دارید؟

آیا به مکمل ها اعتماد دارید؟