مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-24اقتصادي

مسکن مهر دهدشت؛ زندگی در قفس بدون امکانات


سکونت در واحدهای مسکن مهر دهدشت عرصه زندگی را بر ساکنان تنگ کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، طرح مسکن مهر سال ها پیش برای خانه دار شدن افراد کم درآمد و قشر ضعیف جامعه پایه ریزی شد و بسیاری از خانوارها را نسبت به سرپناه شدن امیدوار کرد.

این طرح در بی توجهی مسؤولان دولت های گذشته با مشکلات بسیاری روبرو شد و اهداف در نظر گرفته شده برای اجرای آن محقق نشده است.

از ابتدای دولت یازدهم آخوندی وزیر وقت انتقادات فراوان نسبت به مسکن مهر داشت و این طرح را عامل اصلی تورم معرفی می کرد اما قرار بود دولت به تعهدات خود در این پروژه عمل کرده و خانه ها را تحویل متقاضیان دهد که هنوز این کار به اتمام نرسیده است.

اگرچه بنا بود با ارائه مشوق ها تسهیلات ویژه یا اهدای زمین های ارزان قیمت اقدام به اجرای طرح طرح مسکن مهر شود اما بی مهری ها و سوء مدیریت ها نه تنها گره ای از مشکلات قشرکم درآمد در انتظار سقف باز نکرد بلکه به یکی از بزرگترین چالش های فراروی متقاضیان و دولت ها و خاری در چشم و استخوانی در گلوی متقاضیان تبدیل شد.

مکان یابی نامناسب، عدم نظارت، انتخاب پیمانکاران ضعیف از مهمترین مشکلات مسکن مهر در دهدشت است واحدهای قوطی کبریت بدون در نظر گرفتن نیازهایی همچون خدمات رفاهی، بهداشت، نبود فضای سبز و مکان تفریحی بنا شده و هر روز نارض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر دهدشت؛ زندگی در قفس بدون امکانات

مسکن مهر دهدشت؛ زندگی در قفس بدون امکانات