مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-24سياسي

بررسی اصلی ترین دلایل طلاق در استان قزوین


میزگرد ایسنا قزوین با محوریت اصلی ترین علل طلاق در قزوین، بررسی راهکار پیشگیری از طلاق و ضرورت مشاوره های پیش از ازدواج با حضور متخصصان حوزه مشاوره و وکالت برگزار شد.

- میزگرد ایسنا در خصوص اصلی ترین علل طلاق در قزوین و بررسی راهکار پیشگیری از آن با حضور زهرا غلامرضایی، معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان قزوین، فرحناز نظری، مدیر کارشناسی سامانه تصمیم در قزوین، اعظم هاشمی، مدیر یک مرکز مشاوره غیردولتی و لادن عباسی، وکیل دادگستری برگزار شد.

اصلی ترین علت طلاق در قزوین؛ اعتیاد است زهرا غلامرضایی در این میزگرد، تصریح می کند: طلاق به عنوان یک آسیب اجتماعی و خانوادگی جدی مطرح است، ما علاوه بر سطوح پیشگیرانه به سطوح مداخلاتی نیز وارد شدیم تا بتوانیم در شرایطی که مشکلات زوجین جدی نیست با آموزش های لازم از طلاق پیشگیری کنیم، به همین دلیل از سال 92 با مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی همکاری و پرونده های طلاق توافقی را به این مراکز ارجاع می دادیم این امر باعث شد که درصد سازش 12 تا 18 درصد در استان افزایش پیدا کند.

وی ادامه می دهد: علی رغم اینکه قزوین جزو 10 استان آخر از نظر طلاق بود و اولویتی برای تأسیس سامانه تصمیم نداشت ولی از سال 96 به درخواست بهزیستی استان، سامانه تصمیم در قزوین شروع به کارکرد، در این مرکز ارزیابان غربالگری اولیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اصلی ترین دلایل طلاق در استان قزوین

بررسی اصلی ترین دلایل طلاق در استان قزوین