مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-24بين الملل

کوهن: ترامپ می گفت پسرم زندانی شود، ایوانکا نه


«مایکل کوهن» وکیل و دستیار سابق دونالد ترامپ ادعا کرد که این رییس جمهوری سابق آمریکا می گفت اگر قرار باشد یکی از فرزندانش در ارتباط با کسب و کار خانوادگی خودشان راهی زندان شود، - مایکل کوهن وکیل و دستیار سابق دونالد ترامپ ادعا کرد که این رییس جمهوری سابق آمریکا می گفت اگر قرار باشد یکی از فرزندانش در ارتباط با کسب و کار خانوادگی خودشان راهی زندان شود، او باید "مطمئن شود" که آن دونالد ترامپ جونیور است، نه ایوانکا.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بیزنس اینسایدر، مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ در گفتگو با ام.

اس.

ان.

بی.

سی بیان کرد، این رییس جمهوری سابق آمریکا دستور مذکور را زمانی که فرزندانش در سال 2012 تا مرز دریافت کیفرخواست از سوی دفتر دادستان منطقه منهتن رفتند، مطرح کرد.

کوهن در مصاحبه با این شبکه گفت: احتمالا پرونده مذکور دادستان این منطقه را که در جریانش دونالد جونیور یا ایوانکا (پسر و دختر دونالد ترامپ) در نتیجه دروغ گفتن درباره فروش تعدادی از واحدها با دردسری بزرگ روبرو شدند، به خاطر می آورید.

وی تاکید کرد: اگر دونالد ترامپ مستقیما خودش چنین حرفی به من نمیزد من آن را مطرح نمی کردم اما او به من گفت اگر قرار باشد یکی از این دو بچه اش به زندان برود، اطمینان حاصل کنم که او دونالد جونیور باشد زیرا دونالد جونیور قادر به مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهن: ترامپ می گفت پسرم زندانی شود، ایوانکا نه

کوهن: ترامپ می گفت پسرم زندانی شود، ایوانکا نه