مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-24اجتماعي

تکلیف شهرداری برای کاهش سالانه 10 درصد از انرژی مصرفی


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضمن اشاره به برخورداری پایتخت از 300 روز آفتابی و وجود پتانسیل استفاده از انرژی خورشیدی گفت: شهرداری مکلف شده که سالانه دو درصد از انرژی مصرفی خود را از محل انرژی های تجدیدپذیر تامین کند و سالانه 10 درصد از .

- مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضمن اشاره به برخورداری پایتخت از 300 روز آفتابی و وجود پتانسیل استفاده از انرژی خورشیدی گفت: شهرداری مکلف شده که سالانه دو درصد از انرژی مصرفی خود را از محل انرژی های تجدیدپذیر تامین کند و سالانه 10 درصد از انرژی مصرفی خود را کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شینا انصاری در آیین افتتاح دومین نیروگاه خورشیدی منطقه 20 ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و مادر گفت: حضرت فاطمه با قرار دادن آب به عنوان مهریه خود نماد حفاظت و حمایت از طبیعت است بنابراین بانوان در زمینه انتقال فرهنگ محیط زیستی به نسل های آینده نقش موثری در خانواده و جامعه ایفا می کنند.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اسناد بالادستی در حوزه محیط زیست شهری اظهارکرد: درخصوص توسعه انرژی های تجدیدپذیر و پاک که در برنامه سوم توسعه شهر تهران آمده است، شهرداری مکلف شده که سالانه دو درصد از انرژی مصرفی خود را از محل انرژی های تجدیدپذیر تامین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف شهرداری برای کاهش سالانه 10 درصد از انرژی مصرفی

تکلیف شهرداری برای کاهش سالانه 10 درصد از انرژی مصرفی