مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-24اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به افزایش آلودگی هوای شهرهای صنعتی تا سه روز آینده از ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه (6 بهمن ماه) خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صاق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در غالب نقاط کشور جوی پایدار و در شهرهای صنعتی افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: از بعدازظهر چهارشنبه (6 بهمن ماه) با ورود سامانه بارشی در نواحی شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی به تدریج افزایش ابر و بارش پراکنده باران و برف و وزش باد انتظار می رود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه گفت: پنجشنبه (7 بهمن ماه) گستره و شدت سامانه بارشی افزایش می یابد و علاوه بر نواحی ذکر شده در بخش هایی از جنوب غرب استان های ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه های زاگرس، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز بارش باران و برف و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

به گفته ضیاییان جمعه (8 بهمن ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز، نواحی شمال شرق و با شدت کمتر در شمال غرب کشور بارش ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه

ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه