مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-24اقتصادي

مصرف گاز در گیلان رکورد زد/6 میلیارد متر مکعب گاز در گیلان مصرف شده است


مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به رکودزنی مردم گیلان در مصرف گاز در استان گیلان گفت: مشترکان خانگی با این مقدار مصرف گاز رکورد زده و در 10 ماه گذشته 6 میلیارد متر مکعب گاز در گیلان ثبت شده است که به نسبت سال گذشته دو درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین اکبر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روزهای برفی چند روز گذشته مصرف گاز در گیلان با افزایش قابل توجه ای مواجه بوده است،اظهار کرد: در چند روز گذشته دمای هوا در گیلان به شدت کاهش یافته و همین امر منجر به افزایش بی سابقه مصرف گاز در گیلان شد.

وی با اشاره به رکودزنی مردم گیلان در مصرف گاز در استان گیلان افزود: مشترکان خانگی با این مقدار مصرف گاز رکورد زده و در 10 ماه گذشته 6 میلیارد متر مکعب گاز در گیلان ثبت شده است که به نسبت سال گذشته دو درصد افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان با تاکید بر لزوم توجه به الگو صحیح مصرف در این استان بیان کرد: دمای طبیعی منازل و ادارات 25 درجه بوده و مردم باید با پوشیدن لباس گرم، دمای منازل را به دمای تعادل برسانند.

اکبر، یکی از دلایل مصرف بیش از حدگاز در منازل را عدم استفاده و پنجره های دوجداره دانست و تصریح کرد: علیرغم مصرف بیش از حد گاز در گیلان ولی با تلاش مسوولان شرکت گاز، هیچ مورد قطعی گاز در این استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز در گیلان رکورد زد/6 میلیارد متر مکعب گاز در گیلان مصرف شده است

مصرف گاز در گیلان رکورد زد/6 میلیارد متر مکعب گاز در گیلان مصرف شده است