مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-24اقتصادي

تسهیلات گمرک به تولیدکنندگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گمرک، فرود عسکری، سرپرست معاونت امور گمرکی گمرک ایران در نشست با اعضای انجمن صنایع سرب و روی ایران که با حضور مدیران کل دفاتر صادرات و ارزش گمرک برگزار شد، - هدف گمرک از اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی به ویژه در قالب ورود موقت کالا برای پردازش را کمک به رونق تولید و توسعه صادرات عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گمرک، فرود عسکری، سرپرست معاونت امور گمرکی گمرک ایران در نشست با اعضای انجمن صنایع سرب و روی ایران که با حضور مدیران کل دفاتر صادرات و ارزش گمرک برگزار شد، گفت: رویه ورود موقت ماده 51 قانون امور گمرکی، مربوط به مواد، لوازم و تجهیزات به کار رفته در تولید کالای صادراتی است و در حوزه ورود مواد اولیه است.

عسگری در این نشست تشریح کرد: پذیرش ضمانت نامه تجمیعی، اجازه تمدید ضمانت نامه ها تا تولید محصول نهایی و همینطور ایجاد هماهنگی بین گمرکات مرزی و مقصد بارنامه ها که عمدتاً کالا های ورودی از مرز های غربی کشور به سمت گمرکات مرکز کشور بود.

از جمله تسهیلاتی است که در رویه ورود موقت به تولیدکنندگان و صادرکنندگان ارائه می شود و از اولویت های گمرک است و انجمن سرب و روی هم از این تسهیلات بهره مند خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات گمرک به تولیدکنندگان

تسهیلات گمرک به تولیدکنندگان