مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-24سياسي

توجه و تمرکز در خصوص امنیت غذایی بیشتر شده است


معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: توجه و تمرکز در خصوص امنیت غذایی بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیماری بسیار ناشناخته ای بود، اما پس از دو سال راهکاری برای آن پیدا شد، پس باید به سمت علم برویم.

جعفری با تأکید بر توسل به راه های علمی و بهره وری بیان کرد: مهمترین رسالت ما در سازمان جهاد کشاورزی این است که باید در خدمت بخش کشاورزی باشند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز اعضای هیأت علمی بر انجام تحقیقات کاربردی و مورد نیاز بخش اجرا در منطقه از جمله موضوعاتی است که در وزارت خانه دنبال می‎شود، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت علمی نیز از دیگر موضوعاتی است که در زنجان دنبال می شود.

معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ضمن تأکید بر انجام گزارش های تحلیلی در ارتباط با مسائل کشاورزی افزود: از همکاران درخواست داریم که با تهیه این گزارش های وزارتخانه را در انجام فعالیت های بهتر همراهی کنند.

جعفری با تأکید بر انجام حمایت های لازم از مرکز تحقیقات و محقیقین بیان کرد: قطعاً اگر ارتباط دو سویه باشد شاهد موفقیت بیشتری در سازمان خواهیم بود.

در این مراسم با تقدیر از فعالیت های دکتر پرویز مرادی در طی مدت فعالیت به عنوان رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه و تمرکز در خصوص امنیت غذایی بیشتر شده است

توجه و تمرکز در خصوص امنیت غذایی بیشتر شده است