مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-24اقتصادي

حال ناخوش آرد در عسلویه/ کیفیت نان هر روز بدتر از دیروز


نانوا ها هم بر این باورند کیفیت پایین آرد به واحدهای صنفی ارتباط ندارد، هر چند این واحدهای صنفی از بالا بودن هزینه های جانبی اجاره، آب و برق گلایه داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، در جنوب استان بوشهر مردم عسلویه می گویند با وجود افزایش چندباره قیمت نان، اما کیفیت آن در برخی نانوایی ها تغییری نکرده است به طوری که مردم از این وضعیت می نالند و از طرفی نانوایی ها پایین بودن کیفیت آرد را علت آن می دانند.

از طرفی نانوا ها هم بر این باورند کیفیت پایین آرد به واحدهای صنفی ارتباط ندارد، هر چند این واحدهای صنفی از بالا بودن هزینه های جانبی اجاره، آب و برق گلایه داشتند.

کمبود سهمیه آرد علت پایین بودن کیفیت نان مهدی محمدی زاده رییس اتاق اصناف شهرستان عسلویه در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: با توجه به افزایش تقاضا از سوی شرکت های مستقر در منطقه و نبود سهمیه اختصاصی در این راستا کیفیت نان تا حدودی به این نبود سهمیه برمی گردد و نانوایی ها هم از این موضوع سوء استفاده و کیفیت نان را پایین آورده اند.

وی گفت: بازرسی های بیشتری را باید در نظر گرفت و صنف نانوایی ها باید کیفیت نان را بالا برده و در صورت عدم تمهیدات لازم توسط این صنف برخوردهای قانونی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال ناخوش آرد در عسلویه/ کیفیت نان هر روز بدتر از دیروز

حال ناخوش آرد در عسلویه/ کیفیت نان هر روز بدتر از دیروز