مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-24اقتصادي

بیمه کشاورزان در حاشیه اجرای طرح جهش تولید دیم زارها در شرق مازندران


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران گفت: طرح جهش تولید دیم زارها در شرق استان مازندران در حال اجرا بوده و شامل تشویق های بیمه ای و پرداخت 2 میلیارد و 700 هزار تومان تسهیلات کم بهره است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، رضا هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مازندران در جلسه کارگروه کشت در شرق مازندران از اجرای طرح جهش تولید دیم زارها در شرق استان مازندران (بهشهر، گلوگاه و نکا) خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف بررسی عوامل و موانع بیمه کشاورزی و بی انگیزگی کشاورزان به بیمه و ترغیب آن ها به بیمه محصولات استارت خورد و با همکاری مسؤولان استان و شهرستان ها  جهادکشاورزی و کارشناسان کشاورزی به همراه سرپرست صندوق بیمه کشاورزی استان در حال اجرا است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران با بیان اینکه نیازها و مشکلات کشاورزان در قالب کارگروهی بررسی قرار می گیرد، گفت: این حرکت می تواند روند انگیزشی را برای استان های دیگر به همراه داشته باشد.

 وی با بیان اینکه حدود 30 هزار هکتار زمین در طرح جهش تولید قرار دارد، ادامه داد: این طرح دارای سازوکار ویژه است، با توجه به اینکه برخی از کشاورزان در این سه شهر بعد از کشت گندم به شهر مهاجرت می کنند، این طرح تشویقی به همراه پرداخت هر هکتار 25 هزار تومان یارانه و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه کشاورزان در حاشیه اجرای طرح جهش تولید دیم زارها در شرق مازندران

بیمه کشاورزان در حاشیه اجرای طرح جهش تولید دیم زارها در شرق مازندران