مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-24سياسي

اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار به پروژه انتقال آب همدان


سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان از اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار به پروژه انتقال آب همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد ضروری صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه ها و اولویت ها در زمینه وضعیت آب همدان اظهار کرد: اولویت شرکت آب منطقه ای و اولویت استان همدان پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان است، پروژه ای که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و از سال 83 مصوب و مطالعات آن تا سال 86 به طول انجامیده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال 86 آغاز شده است ادامه داد: این پروژه به دلیل مشکلات و مسائل مالی که وجود داشته تاکنون به نتیجه نرسیده است.

سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان عنوان کرد: پس از روی کار آمدن دولت جدید بحث تامین آب در کشور در اولویت قرار گرفت و در نهایت، در مهرماه سال جاری، شاهد حضور مهندس محرابیان؛ وزیر نیرو در همدان بودیم.

وی به بازدید وزیر نیرو از پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان اشاره کرد و گفت: وزیر نیرو طی این بازدید دستور داد که با توجه به وضعیت خشکسالی که امسال شاهد آن هستیم و در سال آینده با آن روبرو خواهیم بود، این پروژه پیگیری و برای تابستان، مردم شهر همدان بتوانند از آب سد تالوار برای شرب استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار به پروژه انتقال آب همدان

اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار به پروژه انتقال آب همدان