مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 08:022022-01-24اقتصادي

شهردارها باید برای افزایش تاب آوری شهرها تلاش کنند


استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر برنامه ریزی منسجم شهردارها برای افزایش تاب آوری شهرها و ایجاد شهرهای مقاوم در برابر سوانح، آسیب ها و مخاطرات گفت: - شهرداری ها باید زیرساخت های شهری به ویژه شبکه های ارتباطی و مواصلاتی را در جهت تامین نیازهای آتی تقویت کنند.

عابدین خرّم در همایش شهرداران آذربایجان شرقی، بر طراحی و تعریف نقشه ی راه مدیریت شهری مبتنی بر اسناد بالادستی و اقتضائات بومی توسط شهرداری ها تأکید کرده و اظهار کرد: شهرداران به موضوعاتی چون اقتصاد شهر، افزایش میزان سرمایه گذاری و ایجاد درآمدهای پایدار به منظور مشارکت در تولید ناخالص داخلی باید توجه جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: شهرداران با شناسایی جاذبه های سرمایه گذاری و معرفی هنرمندانه این جاذبه ها به بخش خصوصی، می توانند از نقش آفرینی موثر سرمایه گذاران در پنجره واحد سرمایه گذاری بهره مند شوند.

خرّم گفت: شهرداری ها باید با اهتمام و اراده ی کارشناسی و مدیریتی برای حل معضل حاشیه نشینی و جلوگیری از حاشیه نشینی های جدید با استفاده از هم پیوندی با روستاهای اطراف تلاش کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر به کارگیری ظرفیت های تقنینی و اجرایی برای تحقق مدیریت واحد شهری و پایان یافتن تعارض منافع سازمانی بیان کرد: با توجه به مشکلات آبی کشور اجرای پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردارها باید برای افزایش تاب آوری شهرها تلاش کنند

شهردارها باید برای افزایش تاب آوری شهرها تلاش کنند