مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 07:472022-01-24سياسي

توزیع بودجه باید متناسب با نیاز دستگاه ها صورت گیرد


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: توزیع بودجه باید متناسب با نیاز دستگاه ها صورت گیرد و اینکار از وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی ضمن حضور در مراسم سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به سخنرانی پرداخت و گفت: حضرت فاطمه(س) نمونه بارز یک انسان کامل است اما حد فهم و درک ما به اندازه سیر وجودی خودمان می باشد و هر کس رشد بیشتری پیدا کند به همان میزان عقل و درک عمیق تری خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان افزود: از این جهت که ما فاصله زیادی با حضرت فاطمه(س) و پدر و همسر ایشان داریم طبیعتا نمی توانیم کاملا به مقام این عزیزان پی ببریم همان گونه که خود این بزرگواران نمی توانند به کل ذات خداوند پی ببرند زیرا مخلوق هستند و خالق قابل مقایسه با خالق نیستند اما چون در سطح عالی انسانیت هستند طبیعتا سطح عالی معرفت نسبت به خداوند متعال را دارا می باشند.

نماینده مقام معظم رهبری بیان کرد: همان گونه که در خصوص امامت و ولایت در آیات قرآن آمده و زمانی که بیان می شود یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ ۖ وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَه اینکه بیان می شود ای پیامبر باید تکلیف امامت امت بعد خود را مشخص کنی و اگر اینکار را صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بودجه باید متناسب با نیاز دستگاه ها صورت گیرد

توزیع بودجه باید متناسب با نیاز دستگاه ها صورت گیرد