مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 00:272022-01-23سياسي

بیانیه گام دوم مهمترین نرم افزار در بحث گفتمان انقلاب اسلامی


‍  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از بیانیه گام دوم انقلاب، به مثابه مهمترین نرم افزار در بحث گفتمان انقلاب اسلامی نام برد.

- ایسنا/سمنان ‍  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از بیانیه گام دوم انقلاب، به مثابه مهمترین نرم افزار در بحث گفتمان انقلاب اسلامی نام برد.

احمد ریواده در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این استان اظهار کرد: باید فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت در قالب بیانیه گام دوم انقلاب، برای نسل جوان تبیین شود تا این فرهنگ غنی به نسل های آتی نیز منتقل شود.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های عظیم فرهنگی، تاکید و تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امری حیاتی است.

‍ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضای بصیرت توام با شهادت در این ایام با برگزاری 250 برنامه مرتبط با موضوع ایثار، مقاومت و شهادت، در استان شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به تبیین و روایت گری ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی داریم و آرمان های شهدا یکی از موثر ترین این موارد است.

ریواده با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، امروز مهم ترین نرم افزار بحث گفتمان انقلاب اسلامی است؛افزود: یکی از مهم ترین شاخصه های نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم مهمترین نرم افزار در بحث گفتمان انقلاب اسلامی

بیانیه گام دوم مهمترین نرم افزار در بحث گفتمان انقلاب اسلامی