مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 00:122022-01-23سياسي

سخنان تکمیلی محسنیان راد درباره وضعیت روابط عمومی در ایران


مهدی محسنیان راد به انگیزه سخنرانی که اخیرا در پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط عمومی ایران کرد، روایتی از تشکیل انجمن روابط عمومی ایران در سال 47 دارد و از نحوه فراز و فرود این حرفه در ایران سخن می گوید.

- مهدی محسنیان راد به انگیزه سخنرانی که اخیرا در پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط عمومی ایران کرد، روایتی از تشکیل انجمن روابط عمومی ایران در سال 47 دارد و از نحوه فراز و فرود این حرفه در ایران سخن می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی محسنیان راد - استاد علوم ارتباطات - با حضور در مراسمی که به عنوان پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط عمومی ایران در مقام رییس اولین مجمع عمومی انجمن روابط عمومی ایران در 37 سال حضور داشت، به ایراد سخنرانی پرداخت و هشدارهایی نسبت به حال ناخوش حرفه روابط عمومی در ایران مطرح کرد.

انجمن روابط عمومی ایران، سخنرانی هفته پیش این استاد ارتباطات در مراسم پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط عمومی ایران را سخنانی صریح، بی تکلف، تازه و راهگشا توصیف و گفته است، سخنرانی مذکور بی شک راه جدیدی را پیش روی انجمن خواهد گشود.

مهدی محسنیان راد در سخنان خود این پرسش را مطرح کرده بود: اگر روابط عمومی به شیوه ­ای که ما می ­گوییم نیست، به شیوه ­ای که کتاب ­ها می ­گویند نیست، به شیوه ­ای که بنیان­گذاران آن عمل کرده ­اند نیست، به شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان تکمیلی محسنیان راد درباره وضعیت روابط عمومی در ایران

سخنان تکمیلی محسنیان راد درباره وضعیت روابط عمومی در ایران