مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:322022-01-23سياسي

انصارالله: پایداری مردم یمن الهام بخش ملت های عرب است


عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت که کشورهای متجاوز به یمن به منحرف کردن افکار عمومی درباره جنایانشان در یمن ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اظهار کرد: کشورهای متجاوز در ابتدا منکر مسئولیتشان در چنین جنایاتی می شوند، سپس به آن اعتراف می کنند و می گویند درباره اش تحقیق خواهند کرد.

در جنایت سالن بزرگ نیز که در جریان آن 180 نفر به شهادت رسیدند، اینگونه بود.

جنایت حمله به اتوبوس دانشجویان در صعده را نیز ابتدا انکار کردند، سپس به آن اعتراف کرده و ادعا کردند که کمیته تحقیق درباره این جنایت تشکیل می دهند تا شامل گذشت زمان شود، افکار عمومی جهان را از این جنایت منحرف کنند و دنیا آن را فراموش کند.

وی که با شبکه خبری العالم گفت وگو می کرد، افزود: کشورهای متجاوز از روز اول تجاوز به مدت 3 سال اقدام به ارتکاب چنین جنایاتی کردند یعنی قبل از آنکه یمن اقدام به موشک باران یا ارسال انواع پهباد به مناطق اماراتی یا سعودی کند، البته توسعه توانمندی های موشکی یا هوایی یمن، باعث کاهش جنایات متجاوزین شد، به گونه ای که در گذشته در ابتدای تجاوز، تقریبا هر روز دشمن مرتکب چنین جنایاتی می شد چرا که یمن توان بازدارندگی نداشت اما این جنایات پس از توسعه توانمندی های موشکی و دفاعی یمن کاهش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: پایداری مردم یمن الهام بخش ملت های عرب است

انصارالله: پایداری مردم یمن الهام بخش ملت های عرب است