مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:122022-01-23اقتصادي

چراغ سبز نمایندگان به بندهای ده گانه


شاخص کل بورس در هفته گذشته با افت های پی در پی به کانال یک میلیون و دویست هزار واحدی عقبگرد کرد و روز گذشته با رشد بی رمق بیش از 2 هزار واحدی بر روی شاخص یک میلیون و 281 هزار واحدی ایستاد.

- این کارشناس بازار سرمایه در ادامه گفت: در حال حاضر افراد حقوقی نمی توانند بازار را به دلیل دارایی های خود ترک کنند اما اشخاص حقیقی با توجه به نگرانی ها و ناامیدی هایی که در جامعه وجود دارد سهام خود را می فروشند و به طور مداوم شاهد خروج نقدینگی توسط افراد حقیقی هستیم و اگر این روند ادامه پیدا کند و از بازار سرمایه حمایت نشود تا پایان سال بورس یک کانال دیگر عقب خواهد نشست.

مصطفی صفاری، کارشناس بازار سرمایه، در پاسخ به این پرسش که امیدی برای بازگشت شاخص کل به روند اصلاحی است یا خیر؛ گفت: در حال حاضر باید اتفاقاتی که اخیرا بازار سرمایه را درگیر کرده است شفاف سازی شود، یکی از این اتفاقات بودجه است.

بودجه بیشتر جنبه درآمدی دارد تا جنبه سیاستگذاری و بر همین اساس هزینه هایی که به شرکت های بورسی تحمیل می کند موجب ناامیدی سرمایه گذاران از بودجه سال آینده شده است.

چراغ سبز نمایندگان به بندهای ده گانه وی در ادامه گفت: بر اساس جلسه ای که در روز پنجشنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد، نمایندگان قول داده اند که جلوی این اتفاقات را بگیرند و با بندهای ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز نمایندگان به بندهای ده گانه

چراغ سبز نمایندگان به بندهای ده گانه