مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 22:372022-01-23اجتماعي

معلمی که با وجود بیماری فرشته وار به دور شاگردانش می چرخد


فرشته حیدری معلمی است که با وجود بیماری منحوس سرطان و مراحل درمانی سخت، همچنان در مدرسه حاضر می شود تا دین خود را به دانش آموزانش ادا کند.

- ایسنا/لرستان فرشته حیدری معلمی است که با وجود بیماری منحوس سرطان و مراحل درمانی سخت، همچنان در مدرسه حاضر می شود تا دین خود را به دانش آموزانش ادا کند.

روایت خوبان، روایت معلمانی است که در پیچ و خم های جاده زندگی کم نیاورده و همچنان با عشق به دانش آموزان خود به سرعت در حرکت هستند و هیچ چیزی نمی تواند مانع حرکت آنها شود .

این بار صحبت از وجود یک فرشته است، یک فرشته واقعی که بال های سفیدش را روی دانش آموزان استثنایی گسترانیده و صدای بال هایش تا عمق وجود دانش آموزان شنیده می شود.

فرشته حیدری؛ همان فرشته واقعی است که همانند دیگر معلمان دلسوز کشورمان با وجود بیماری و مشکلات، لحظه ای از رسالت خود کوتاه نیامده است و با وجود بیماری منحوس سرطان و مراحل درمانی سخت، همچنان در مدرسه حاضر می شود تا دین خود را به دانش آموزانش ادا کند.

انس دو طرفه میان معلم و دانش آموزان چنان قوت دارد که ایشان با وجود اینکه حال خوشی ندارد و به نوعی پزشکان از سلامت وی قطع امید کرده اند و حتی در اثر شیمی درمانی های پی در پی نای راه رفتن هم ندارد نشان داده که برازنده نام فرشته است و می تواند فرشته زندگی دیگران و مشکل گشای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که با وجود بیماری فرشته وار به دور شاگردانش می چرخد

معلمی که با وجود بیماری فرشته وار به دور شاگردانش می چرخد