مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 21:372022-01-23سياسي

هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی بهادری جهرمی شامگاه یکشنبه در توضیح جزییات نشست امروز هیات دولت گفت: گزارش های متعددی از سوی وزیران در این نشست ارائه شد که از جمله آن ها گزارش تفصیلی وزیر امور خارجه از دستاورد های سفر اخیر رییس جمهور به کشور .

- سخنگوی دولت با بیان اینکه حدود هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است، گفت: 250 روستا از این تعداد قبل از این به اینترنت متصل بودند که پایدار نبود وهم اکنون اینترنت این روستا ها پایدار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی بهادری جهرمی شامگاه یکشنبه در توضیح جزییات نشست امروز هیات دولت گفت: گزارش های متعددی از سوی وزیران در این نشست ارائه شد که از جمله آن ها گزارش تفصیلی وزیر امور خارجه از دستاورد های سفر اخیر رییس جمهور به کشور روسیه و جلسات مختلف ایشان در این کشور بود.

وزیر امور خارجه گزارشی از نشست رییس جمهور کشورمان با رییس جمهور کشور روسیه، دوما، فعالان اقتصادی و سایر جلسات و دستاورد هایی را که در این جلسات حاصل شد ارائه کرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به روسیه محوریت و تمرکز بیشتر بر تعاملات اقتصادی بود گفت: این سفر دستاورد های خوبی برای کشور در پیش خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است

هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است