مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 21:322022-01-23ورزشي

تشخیص حق و حقیقت را باید به فرزندان خود بیاموزیم


دشمن تلاش می کند فضا را ابهام آمیز کند و باید تشخیص حق و حقیقت را به فرزندان خود بیاموزیم.

- محمدمهدی اعلایی در ویژه برنامه ولادت حضرت فاطمه (س) که عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن اظهار کرد: خداوند متعال فرموده است که اگر حضرت زهرا نبود عالم و حضرت محمد (ص) و حضرت امیرالمومنین (ع) خلق نمی شد و مفهوم این حدیث آن است که اگر زن نبود مرد خلق نمی شد و وجود زن منشأ خلقت است.

استاندار قزوین به نقش تبیینی حضرت زهرا در موضوع حق و حقیقت اشاره کرد و گفت: در ایام رحلت حضرت رسول حضرت زهرا (س) در این موضوع نقش آفرینی و یژه ای داشتند و آنچه امروز باید مورد توجه همه به خصوص مادران که رسالت تربیت فرزندان را در فضایی که تلاش می شود مفاهیم ارزشی و دقیق را در ابهام فرو ببرند این است که شناخت حق را باید به فرزندان خود آموزش بدهند.

وی ادامه داد: بسیاری از مفاهیم اصیل مورد هجمه دشمن قرار می گیرد و همه باید به این موضوع توجه داشته باشیم خصوصاً افرادی که مسئولیت تربیت و بالندگی در جامعه را به عهده دارند در این زمینه وظیفه سنگین تری را به عهده دارند.

استاندار قزوین در خاتمه ضمن تقدیر از متولدان برگزاری این جشن بر لزوم برپایی مراسم اصیل و اثرگذار با همگرایی همه دستگاه های فرهنگی استان تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص حق و حقیقت را باید به فرزندان خود بیاموزیم

تشخیص حق و حقیقت را باید به فرزندان خود بیاموزیم