مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 21:272022-01-23ورزشي

راهیاب ملل مریوان بازی خوبی داشت


سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: در لحظات پایانی تیم مقابل خوب بازی کرد، اما با مدیریت و هماهنگی قوی بازیکنان توانستیم بازی را کنترل کرده و پیروز از زمین بیرون خارج شویم.

- رحمان محمدی راد، شانگاه امروز (یکشنبه، 3 بهمن ماه) پس از برد 3 امتیازی شاگردانش در بازی با راهیاب ملل مریوان، اظهار کرد: می خواهیم در این بازی های خانگی امتیازات را کامل به دست آورده و جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم تا بتوانیم با خیال راحت بازی بازیکنان را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به مصدومیت مسعود غلامی در ست چهارم این دیدار، افزود: متاسفانه در طول بازی با مصدومیت مچ پای غلامی مواجه شدیم و شدت این آسیب دیدگی هنوز مشخص نیست.

سرمربی تیم والیبال سپاهان شرایط حضور تماشاگران در سالن را مناسب دانست و گفت: امیدواریم هواداران بتوانند در سلامت کامل در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

در شهرهای دیگر متاسفانه به این مسئله کمتر اهمیت داده می شود و امیدوارم با رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر مراقب سلامت خود باشند.

محمدی راد در خصوص حضور مدیرعامل باشگاه سپاهان در این دیدار خاطرنشان کرد: محمدرضا ساکت همیشه به بازی های ورزشی باشگاه سپاهان نگاه ویژه ای داشته و خوشحال هستیم در مجموعه ای فعالیت می کنیم که به تیم های خود توجه می کنند، امیدوارم در انتهای فصل وظایف مان را با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیاب ملل مریوان بازی خوبی داشت

راهیاب ملل مریوان بازی خوبی داشت