مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 21:072022-01-23سياسي

رییس هلال احمر: بیمارستان نجف به زودی تکمیل می شود


رییس جمعیت هلال احمر در دیدار با وزیر بهداشت عراق گفت: فاز نخست بیمارستان امام علی (ع) نجف آماده و به زودی این بیمارستان تکمیل و آماده ارائه خدمات به مردم کشور عراق و زائران ایرانی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر در دیدار با وزیر بهداشت عراق گفت: کشور ایران و عراق اشتراکات مذهبی و فرهنگی زیادی دارند و همین امر سبب شده تا دو کشور روابط نزدیکی با یکدیگر داشته باشند.

از سوی دیگر شهادت سردار دل ها و هم رزمانش باعث اتحاد بیشتر ایران و عراق شد.

وی افزود: بعد از این حادثه تلخ درگیر ویروس کرونا شدیم و علی رغم تحریم ها موفق شدیم با همکاری خوب مردم و درایت مقام معظم رهبری، بر این ویروس غلبه کنیم.

همزمان با ارائه خدمت به مردم، تولید واکسن در کشور ایران آغاز شد و طرحی را به نام سردار سلیمانی با همکاری وزارت بهداشت، بسیج و دیگر نهاد ها در سه محور بیماریابی، حمایت و نظارت بیماران مبتلا به کرونا را با موفقیت انجام دادیم.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: علاوه بر ورود و تولید واکسن، تجهیزات مربوط به ویروس کرونا نیز در ایران تولید شد و در فاصله کوتاهی به همت مسئولان و پشتیبانی مردم، توانستیم ظرفیت تولید ماهانه 30 میلیون دز واکسن را ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هلال احمر: بیمارستان نجف به زودی تکمیل می شود

رییس هلال احمر: بیمارستان نجف به زودی تکمیل می شود