مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:572022-01-23ورزشي

عضو استیناف: رای تجدیدنظر گل گهر عادلانه است


مشخص نیست که چه رایی صادر می شود و این رای به نفع کدام طرف درگیر پرونده است، ما رایی را صادر خواهیم کرد که عادلانه باشد.

من با جرات می گویم هیچ فشاری روی کمیته استیناف نیست - عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: واقعا مشخص نیست که چه رایی در خصوص پرونده گل گهر از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر می شود و این رای به نفع کدام طرف درگیر پرونده است اما ما رایی را صادر خواهیم کرد که عادلانه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مهدی دادرس روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به زمان اعلام رای کمیته استیناف درباره پرونده جنجالی گل گهر اظهار داشت: اینکه بخواهم بگویم چه زمانی رای نهایی صادر می شود هنوز به صورت دقیق مشخص نیست.

وی افزود: روز سه شنبه نشست شورای استیناف برگزار خواهد شد، اگرچه این نشست عادی است اما به طور حتم درباره پرونده گل گهر صحبت خواهد شد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: روزهای گذشته از نفراتی دیگر که درگیر پرونده گل گهر سیرجان بودند سوالاتی شد تا تحقیقات ما کامل شود.

دادرس تصریح کرد: واقعا مشخص نیست که چه رایی صادر می شود و این رای به نفع کدام طرف درگیر پرونده است، ما رایی را صادر خواهیم کرد که عادلانه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو استیناف: رای تجدیدنظر گل گهر عادلانه است

عضو استیناف: رای تجدیدنظر گل گهر عادلانه است