مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:322022-01-23سياسي

همه حواشی حراجی ملیاردی در اصفهان/ مجری برنامه:5 میلیارد که چیزی نیست!


روز جمعه خبر برگزاری یک حراج آثار برهنری و قدیمی در محل هتل عباسی اصفهان، واکنش کنشگران و فعالان اجتماعی، فرهنگی و مجازی را در پی داشت و حتی باعث شد که آن ها در نامه ای به امام جمعه اصفهان، -   بالاترین اثر فروخته شده نیز تابلو نقاشی قدیمی اثر محمد زمان با مبلغ 5 میلیارد تومان بود؛ البته آثار دیگری نیز وجود داشت که با مبالغی حدود 4.

5 میلیارد تومان به فروش رسید؛ نکته دیگر نیز که در این بین وجود داشت، این که علی رغم ادعای برگزار کنندگان مبنی بر فروش آثار هنرمندان اصفهان، این آثار به عدد انگشتان یکدست هم نمی رسید.

حجت الاسلام رمضان علی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص مجوز داشتن این برنامه اظهار داشت: این برنامه از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر هنرهای تجسمی مجوز برگزاری داشته است.

علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برای برگزاری این برنامه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه زدیم و به اصل برگزاری این برنامه خدشه وارد می دانیم از این جهت که از سمت ما مجوزی نداشته است.

وی با بیان اینکه زمانی که از برگزاری این برنامه مطلع شدیم نامه ای را تقدیم ارشاد کردیم ادامه داد: هر مجموعه و شخصی متول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه حواشی حراجی ملیاردی در اصفهان/ مجری برنامه:5 میلیارد که چیزی نیست!

همه حواشی حراجی ملیاردی در اصفهان/ مجری برنامه:5 میلیارد که چیزی نیست!