مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:322022-01-23سياسي

مراسم دهه فجر در استان بوشهر با محوریت مردم برگزار می شود


استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به مردم در همه زمینه ها گفت: مراسم دهه فجر در استان بوشهر با محوریت مردم برگزار می شود.

- ، احمد محمدی زاده عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: دهه فجر بسیار خوبی برای انعکاس فعالیت های نظام و خدمات ارزنده ای است که طی دوران انقلاب اسلامی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید در دهه فجر خدمات نظام به مردم را معرفی کنند افزود: مسئولان در قالب سخنرانی و مصاحبه با ارائه عدد، رقم خدمات ارائه شده به مردم در این سال ها را بازگو کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به برخی نارضایتی های مردم تصریح کرد: معتقدم مظلوم ترین موجود در این کشور انقلاب، جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

وی به دلایل نارضایتی مردم اشاره کرد و ادامه داد: این نارضایتی به این دلیل است که واقعیت ها یا بیان نمی شود و یا به زبان ساده و قابل درک و هضم بیان نمی شود.

محمدی زاده خدمات انقلاب اسلامی طی این چهار دهه را قابل مقایسه با گذشته ندانست و اضافه کرد: در حوزه رفاه، آسایش، بهداشت، درمان، خدمات، آموزش، احترام، شغل و غذا شاهد خدمات بزرگ و گسترده ای هستیم.

وی تصریح کرد: وضعیت مردم امروز نسبت به اول انقلاب به خصوص قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و باید حقیقت انقلاب، خدمات جمهوری اسلامی و انقلاب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم دهه فجر در استان بوشهر با محوریت مردم برگزار می شود

مراسم دهه فجر در استان بوشهر با محوریت مردم برگزار می شود