مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:022022-01-23اقتصادي

9 میلیون قطعه محصولات ایران خودرو ردیابی می شوند


رییس کمیته افزایش ایمنی در برابر سرقت محصولات ایران خودرو با اشاره به امکان ردیابی قطعات خودرو توسط پلیس، گفت: با اشتراک گذاری اطلاعات قطعات با پلیس آگاهی، - اخبار شرکتها؛ ایکوپرس - ارسلان بلوک آذری، گفت: بیش از 350 میلیون شماره سریال قطعه در بانک اطلاعات مشترک میان ایران خودرو و پلیس وجود دارد و از سال 1383 تا کنون امکان ردیابی حدود 9 میلیون قطعه از سوی پلیس فراهم شده است.

وی با بیان این که براساس تعاملات سازنده با پلیس، پروژه های متعددی در حوزه های فنی و مهندسی محصولات ایران خودرو تعریف و اجرا شده، گفت: بهبودهای قابل توجهی برای ارتقای ایمنی محصولات در برابر سرقت انجام شده است.

بلوک آذری گفت: سیستم ردیابی قطعات در راستای ارتقای ایمنی محصولات و افزایش رضایتمندی مشتریان ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: با بهبودهای صورت گرفته، مسیر سرقت از طریق درهای جانبی، صندوق، در موتور و ECU در تمامی محصولات ایران خودرو مسدود شده است.

وی با تاکید بر این که اقدامات و اصلاحات افزایش ایمنی انواع محصولات برای کاهش سرقت متوقف نخواهد شد، افزود: اصلاح براکت ضد سرقت قفل های جانبی خانواده پژو و سمند، طراحی صفحه ضد سرقت جدید برای مجموعه قفل جانبی، قفل سوییچی خانواده دنا، اصلاح و بهبود طرح قفل سوییچی خانواده تارا، حذف قفل سوییچی در صندوق عقب در محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 میلیون قطعه محصولات ایران خودرو ردیابی می شوند

9 میلیون قطعه محصولات ایران خودرو ردیابی می شوند