مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:422022-01-23اجتماعي

راه ارتباطی 54 روستای آذربایجان غربی در حال بازگشایی است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: راه روستایی 45 روستای استان به دلیل بارش های سنگین برف هفته گذشته مسدود است و تلاش برای بازگشایی این راه ها تداوم دارد.

- ، ارسلان شکری در خصوص آخرین وضعیت راه های استان اظهار کرد: 95 درصد مسیرهای 2 هزار و 700 روستای دارای سکنه استان طی یک هفته اخیر درگیر برف و حتی کولاک بودند، فقط مسیر 54 روستا بسته باقی مانده که آن هم در حال انجام است.

وی افزود: مسیرهای روستاها برحسب میزان بارش صورت گرفته و تداوم بارش، یک تا سه بار برف روبی شده و این روند در برخی مناطق همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: آذربایجان غربی هشت هزار کیلومتر راه روستایی دارد که بیش از 95 درصد آن برف روبی شد.

وی ادامه داد: علاوه بر روستاها، سه هزار کیلومتر جاده بین شهری و 650 کیلومتر مسیر برف گیر در گردنه ها نیز بارها طی هفته جاری برف روبی شده که اقدامی ارزشمند از سوی راهداران به شمار می رود.

شکری بیان کرد: طی یک هفته اخیر به صورت متناوب در 18 گردنه آذربایجان غربی شاهد کولاک برف و یخبندان بودیم که بازگشایی آنها در سریع ترین زمان انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر همه راه های اصلی آذربایجان غربی باز است، گفت: این در حالی است که عملیاتی سنگین طی یک هفته جاری در راه های شری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی 54 روستای آذربایجان غربی در حال بازگشایی است

راه ارتباطی 54 روستای آذربایجان غربی در حال بازگشایی است