مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:322022-01-23سياسي

لزوم توجه به توسعه متوازن مناطق مختلف خراسان جنوبی


نماینده شهرستان قاینات در شورای اسلامی خراسان جنوبی بر توجه به توسعه متوازن مناطق مختلف استان تاکید کرد و گفت: باید نگاه پدرانه باشد و به همه شهرستان ها به طور یکسان توجه شود.

- ؛ محمدرضا قرایی بعدازظهر یکشنبه در دیدار رییس و اعضا شورای اسلامی استان با استاندار خراسان جنوبی، اظهار کرد: بسیاری از شهرستان های استان هنوز بیمارستان ندارند و باید برنامه ریزی برای توزیع عادلانه امکانات در شهرستان های مختلف فراهم شود.

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام عنوان کرد: زمانی که یک پروژه افتتاح می شود همه می گویند کار ما بود ولی زمانی که به دنبال چرایی پروژه های ناتمام می رویم هیچکس نمی گوید این به دلیل کم کاری و ضعف ما اجرایی نشده است.

به گفته وی اگر شورا باوری تبیین شود بسیاری از مشکلات رفع می شود، زمانی که یک کار و پروژه ای در روستا و شهری می خواهد اجرایی شود لازم است که از افراد شورا یا حتی پیر آن روستا که با مسائل آشنا هستند مشورت گرفته شود که این کار قابلیت اجرا دارد یا دچار مشکل می شود.

نماینده شهرستان قائنات در شورای اسلامی خراسان جنوبی درخواست انعطاف در قوانین را داشت و تصریح کرد: مسئولان باید بدانند قانونی که در دماوند کارایی دارد در زیرکوه امکان اجرا ندارد و نیازمند تمهیداتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به توسعه متوازن مناطق مختلف خراسان جنوبی

لزوم توجه به توسعه متوازن مناطق مختلف خراسان جنوبی