مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:222022-01-23سياسي

رشد 12 درصدی سازش کیفری در استان مرکزی


دادگستری و قوه قضاییه به دنبال بسترسازی جهت تحقق رسالت ها و تکالیف و وظایف خود است.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دادگستری و قوه قضاییه به دنبال بسترسازی جهت تحقق رسالت ها و تکالیف و وظایف خود است.

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی روز یکشنبه در همایش صبر، تجلیل از فعالان و منتخبین شوراهای حل اختلاف و نیکوکاران عرصه صلح و سازش که با حضور رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در بیت امام راحل برگزار شد اظهار کرد: امروز توسط تمام امپراطوری رسانه ای دشمن جنگ روانی و رسانه ای علیه نظام، یک جنگ شناختی تمام عیار علیه ماهیت روشن و امبدبخش و امیدوارکننده انقلاب اسلامی راه افتاده و تمام فکرهای پلید و شیطانی و ابزارهای هنری و مدیران و کارشناسان جمع شدند تا ماهیت نورانی انقلاب ما را خاموش کنند .

وی افزود: ما امید داریم که خدا در این راستا کمک خواهد کرد و وجود مقدس امام زمان خواهد آمد و از این انقلاب حفاظت و حراست خواهد شد، امروز هم مقام معظم رهبری آیینه تمام نمای شخصیت حضرت امام راحل است.

موسوی بیان کرد: دادگستری و قوه قضاییه به دنبال بسترسازی جهت تحقق رسالت ها و تکالیف و وظایف خود است و در تلاش است که بتواند رسالت اصلی که پایان دادن به مشکلات و تنازعات مردمی است را با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی به سرانجام برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 درصدی سازش کیفری در استان مرکزی

رشد 12 درصدی سازش کیفری در استان مرکزی