مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:172022-01-23سياسي

بررسی برنامه های وزارت کشور برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی اقدامات وزارت کشور برای تامین کارهای مورد نیاز و حمایت از اقشار ضعیف جامعه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی اقدامات وزارت کشور برای تامین کارهای مورد نیاز و حمایت از اقشار ضعیف جامعه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی با وزیر کشور گفت: این جلسه با حضور وزیر کشور جهت بررسی برنامه ریزی های صورت گرفته برای تامین نیازهای اساسی کشور در ماه های آخر سال تشکیل شد.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه در ماه های منتهی به پایان سال قرار داریم باید به نیازمندی های مردم به ویژه کالاهای ضروری توجه شده و از وارد شدن فشار به اقشار ضعیف جامعه و دهک های پایین جلوگیری شود.

این موارد در جلسه با وزیر کشور بیان شد.

عباس زاده مشکینی خاطرنشان کرد: در این جلسه تاکید شد که باید اقدامات لازم برای تامین نیازهای مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه انجام شود.

نمایندگان نیز بر لزوم حمایت ازاشخاص ضعیف جامعه تاکید کردند و اینکه نباید اقشار فرودست جامعه برای تأمین هزینه های زندگی با مشکل روبرو شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی برنامه های وزارت کشور برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه

بررسی برنامه های وزارت کشور برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه