مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-23اقتصادي

معرفی اقامت گاه های بوم گردی زنجان در نمایشگاه تهران


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از معرفی اقامتگاه های بوم گردی و فرصت های سرمایه گذاری استان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امیر ارجمند عصر امروز در جمع خبرنگاران از معرفی اقامتگاه های بوم گردی و فرصت های سرمایه گذاری استان در نمایشگاه تهران خبر داد و اظهار کرد: شناسایی فرصت های سرمایه گذاری و تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در تقویت و ایجاد زیرساخت های گردشگری استان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران معرفی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان رویداد سازی را به عنوان یکی از راهکار های مهم برای ترویج و معرفی جاذبه های گردشگری دانست و افزود: در نمایشگاه بین المللی گردشگری محل های اسکان گردشگران و اقامتگاه های بوم گردی دارای مجوز در قالب بسته های گردشگری به علاقه مندان ارائه می شود تا از این فرصت پیش آمده برای جذب گردشگران به سمت استان زنجان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: قرار است، استان زنجان در غرفه 38 این نمایشگاه با نمایندگانی از هتل داران، بومگردی ها، دفاتر گردشگری و راهنمایان گردشگری حضور داشته باشد و صنایع دستی و بخشی از سوغات این استان نیز در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اقامت گاه های بوم گردی زنجان در نمایشگاه تهران

معرفی اقامت گاه های بوم گردی زنجان در نمایشگاه تهران