مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-23اجتماعي

بارش های امسال تاکنون 33 درصد بیشتر از پارسال/ افزایش دما تا 5 درجه در اغلب شهرها


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا چهارشنبه هفته جاری در شمال غرب و غرب کشور ماندگاری هوای سرد خواهیم داشت و در سایر نقاط کشور افزایش تدریجی 3 تا 5 درجه ای دما پیش بینی می شود.

- محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: براساس آخرین داده های نقشه های هواشناسی از امروز تا اواسط وقت چهارشنبه 6 بهمن آسمانی صاف و جوی آرام در اغلب نقاط کشور داریم که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر کرج، تهران، اراک و اصفهان موجب افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در ارتفاعات آذربایجان غربی بارش پراکنده پیش بینی می شود و روز چهارشنبه ششم بهمن با افزایش ابرناکی در سواحل خزر بارش پراکنده خواهیم داشت.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از اواسط وقت روز چهارشنبه هفته جاری با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در غرب و ارتفاعات البرز همچنین زاگرس مرکزی بارش ها به تدریج آغاز می شود.

اصغری گفت: روز پنج شنبه هفتم بهمن با تقویت و گسترش این سامانه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، جنوب لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان همچنین ارتفاعات، البرز مرکزی بارش برف با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های امسال تاکنون 33 درصد بیشتر از پارسال/ افزایش دما تا 5 درجه در اغلب شهرها

بارش های امسال تاکنون 33 درصد بیشتر از پارسال/ افزایش دما تا 5 درجه در اغلب شهرها