مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:022022-01-23ورزشي

کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا دماوند افتتاح شد


کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دماوند همزمان با ولادت بی بی دوعالم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، کلینیک تخصصی ویژه بیمارستان حضرت فاطمه(س) دماوند ظهر امروز همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) مورد بهره برداری قرار گرفت و این مرکز رسما آغاز به کار کرد.

در این مراسم، امام جمعه، فرماندار، برخی رؤسای ادارات و جمعی از مسئولان، فرهیختگان، خیرین سلامت و معتمدان محلات حضور داشتند.

رییس بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند ضمن قدردانی از زحمات هیأت امنای خیرین این بیمارستان اظهار کرد: ساختمان جدید درمانگاه بیمارستان حضرت فاطمه (س) در فضای فیزیکی مجزا توسط خیرین به مساحت 540 مترمربع در زمان تقریبی 90 روز ساخته شده است.

ثمانه میرزاحسینی افزود: تعداد پزشکان و متخصصانی که در درمانگاه حضور پیدا کردند، از تعداد 7 تخصص به عدد 17 تخصص ارتقا پیدا کرده است.

وی گفت: از جمله این تخصص ها می توان به طب سالمندان و ورزشی اشاره کرد که در بسیاری از بیمارستان های کشور وجود ندارد یا تخصص مغز و اورولوژی که این تنها مرکز دولتی در سطح شهرستان دماوند محسوب می شود.

رییس بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند تصریح کرد: همچنین تخصص های ارتوپدی و چشم که با نبود کلینیک فعال در منطقه، مانع از مراجعه بیماران به تهران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا دماوند افتتاح شد

کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا دماوند افتتاح شد