مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:472022-01-23بين الملل

آتش سوزی گسترده در کالیفرنیا؛بزرگراه اصلی مسدود شد+تصاویر


در پی وقوع آتش سوزی گسترده در کالیفرنیا که از روز جمعه آغاز شده، بزرگراه اصلی جامعه ساحلی بیگ سر مسدود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آتش سوزی 607 هکتاری در نزدیکی جامعه ساحلی بیگ سر ایالت کالیفرنیا موجب تخلیه بخش های بزرگی از این منطقه و مسدودی بخش های بزرگی از بزرگراه اصلی این منطقه شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، مقام های ایالتی و محلی روز گذشته (شنبه) اعلام کردند که تنها پنج درصد از آتش کلرادو که از روز جمعه هفته گذشته فعال شده است، مهار شده است.

اداره جنگلداری و مقابله با آتش سوزی کالیفرنیا اعلام کرد که امتداد 20 مایلی از بزرگراه ایالتی یک، یک مسیر خوش منظره شمال-جنوب در ساحل اقیانوس آرام، از نزدیکی شهر ساحلی کارمل-بای-د-سی تا پارک ایالتی اندرو مولیرا در پی این آتش سوزی گسترده، مسدود شد.

سخنگوی صلیب سرخ آمریکا به نقل از گزارش های منطقه ای گفت که حدود 400 نفر در شهرستان مونتری از یکهزار و 100 ساختمان تخلیه شدند و برخی مجبور به پناه گرفتن در یک مدرسه محلی شدند.

سال های زیادی است که کالیفرنیا فصل آتش سوزی فعالی داشته است اما در سال های اخیر به دنبال تغییرات اقلیمی، آتش سوزی ها در این ایالت تشدید شده است و مدت زمان آتش سوزی بسیار طولانی تر شده است و خسارات برجای مانده از این آتش سوزی ها نیز بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده در کالیفرنیا؛بزرگراه اصلی مسدود شد+تصاویر

آتش سوزی گسترده در کالیفرنیا؛بزرگراه اصلی مسدود شد+تصاویر